Chiar dacă
in momentul de fată internetul nu este pe primul loc in promovarea unei
afaceri rolul acestuia in promovare este in continuă crestere. In principiu promovarea
in mediul online se face fie prin plasarea unor anunturi promotionale pe alte
site-uri fie prin promovarea site-ului propriu in mediul electronic. Marele
avantaj al promovării prin internet este faptul că asigura accesul catre o piată
de desfacere extrem de mare, număărul de posibili clienti fiind imens.
Publicitatea
online se poate realiza prin:
- reclamele
contextuale pe paginile cu rezultatele motorului de căutare;
- postarea
de bannere (simple si dinamice);
- anunturi
simple pe site-uri de anunturi;
- anunțuri
cu conținut media îmbogățit;
-
publicitate prin retele sociale;
-
publicitate in cadrul unor articole tematice;
- advertoriale
-
publicarea de articole care indirect fac publicitate;
-
inscrierea site-ului propriu in directoare web;
- crearea
de bloguri cu scop promotional;
- campanii
de e-mail marketing.
Si totusi,
din atatea căi prin care iti poti face publicitate online care este cea mai bună
cale ? Răspunsul este evident: nu exista o reteta clară a succesului.
Modul in care iti faci publicitate online depinde de obiectivele urmărite, de
produsele sau serviciile comercializate, de piata tintă, de bugetul disponibil
si de timpul in care se doreste obtinerea efectului dorit. Doar după ce aceste
elemente au fost stabilite se poate alcătui un mix de publicitate online.
In articolele
viitoare vom face recomandari privind alegerea cailor de publicitate
recomandate in functie de obiectivele urmarite.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu