duminică, 28 aprilie 2013

Importanta cuvintelor cheie

Atunci cand lansezi un site web, decizia privind cuvintele cheie ce vor fi utilizate este la fel de importantă ca si deciziile pe care le iei in ceea ce priveste aspectul si conținutul. Cuvintele cheie sunt cele care dacă sunt corect încorporate în site-ul tau atrag atentia vizitatorilor si iti aduc trafic pe site. Selectarea si folosirea cuvinte cheie bine direcționate este crucială în crearea unui website de succes.
 
Dar dacă tot vorbim de „cuvinte cheie” trebuie in primul rand să intelegem foarte bine „ce sunt” si „cum trebuie utilizate”.
"Cuvinte cheie" se referă la cuvintele pe care le folosesc utilizatorii care caută ceva atunci cand utilizează motoarele de căutare, cum ar fi Google si Bing. Un copil, atunci cand doreste să se joace pe calculator va folosi probabil 2 cuvinte: „jocuri online”, iar un adult care doreste o mobilă mai deosebită pentru bucataria sa va folosi cuvintele „mobila de bucatarie la comanda”. In primul caz cuvintele cheie relevante sunt „jocuri” si „online” iar in cel de al doilea caz „mobila”, „bucatarie” si „comanda”.
Pentru fiecare pagina a site-ului tau cuvintele cheie trebuie să fie in concordanta cu semnificatia paginii. Beneficiile pe care le obtii optimizand site-ul pentru cuvintele cheie alese sunt acelea de a avea sansa ca site-ul tău să apară pe prima pagina a motoarelor de căutare atunci cand utilizatorii caută ceva folosind cuvinte cheie care se regasesc si in site-ul tău. Trebuie insă să intelegi ca funcțiile de căutare Google utilizează un algoritm complex pentru a determina care site-uri sunt relevante si care pagini sunt relevante pentru anumite căutări. Din acest motiv folosirea corectă a cuvintelor cheie nu este suficientă pentru a aduce site-ul tău pe prima pagina a motoarelor de cautare, dar in mod sigur dacă nu o faci sansele ca site-ul tău să fie găsit de utilizatorii care folosesc cuvinte cheie pe care tu le vizezi sunt minime.
Atunci cand te gandesti să alegi cele mai relevante cuvinte cheie pentru site-ul tau te poti insela cu usurintă. De exemplu dacă ai un site care se referă la anunturi cu masini second-hand de vanzare probabil cuvantul potrivit e „anunturi” „auto” si nu „anunturi” „masini” „second” „hand”. De aceea cercetarea este esențială in a determina sirul de cuvinte cheie potrivit pentru site-ul tău.
 
Atunci cand te gandesti sa iti alegi cuvintele cheie pentru site-ul tau ar trebui să ai in vedere următoarele:
1. Relevanța pentru conținutul site-ul tău.
2. Care sunt cuvintele cheie care inregistreaza un număr mare de căutări în motoarele de căutare.
3. Din lista de cuvinte cheie pe care le-ai putea alege care este cel mai profitabil pentru tine  sau mai bine zis ce cuvant cheie iti va aduce cele mai mari venituri? (ex: cuvinte cheie folosite de utilizatori care sunt interesați de achiziționarea unui articol).

 
Un alt lucru pe care ar trebui sa il retineti: atunci cand va inscrieti site-ul intr-un director web concentrati-va asupra celor mai relevante cuvinte cheie pentru site-ul dvs. De cele mai multe ori directoarele web permit adaugarea a doar 10 cuvinte cheie si asta inseamna sa ierarhizezi cuvintele cheie in functie de beneficiile directe pe care ti le pot aduce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu