Atunci cand
lansezi un site web, decizia privind cuvintele cheie ce vor fi utilizate este
la fel de importantă ca si deciziile pe care le iei in ceea ce priveste
aspectul si conținutul. Cuvintele cheie sunt cele care dacă sunt corect
încorporate în site-ul tau atrag atentia vizitatorilor si iti aduc trafic pe
site. Selectarea si folosirea cuvinte cheie bine direcționate este crucială în
crearea unui website de succes.
Dar dacă
tot vorbim de „cuvinte cheie” trebuie in primul rand să intelegem foarte bine
„ce sunt” si „cum trebuie utilizate”.
"Cuvinte
cheie" se referă la cuvintele pe care le folosesc utilizatorii care caută
ceva atunci cand utilizează motoarele de căutare, cum ar fi Google si Bing. Un
copil, atunci cand doreste să se joace pe calculator va folosi probabil 2
cuvinte: „jocuri online”, iar un adult care doreste o mobilă mai deosebită
pentru bucataria sa va folosi cuvintele „mobila de bucatarie la comanda”. In
primul caz cuvintele cheie relevante sunt „jocuri” si „online” iar in cel de al
doilea caz „mobila”, „bucatarie” si „comanda”.
Pentru
fiecare pagina a site-ului tau cuvintele cheie trebuie să fie in concordanta cu
semnificatia paginii. Beneficiile pe care le obtii optimizand site-ul pentru
cuvintele cheie alese sunt acelea de a avea sansa ca site-ul tău să apară pe
prima pagina a motoarelor de căutare atunci cand utilizatorii caută ceva
folosind cuvinte cheie care se regasesc si in site-ul tău. Trebuie insă să
intelegi ca funcțiile de căutare Google utilizează un algoritm complex pentru a
determina care site-uri sunt relevante si care pagini sunt relevante pentru
anumite căutări. Din acest motiv folosirea corectă a cuvintelor cheie nu este
suficientă pentru a aduce site-ul tău pe prima pagina a motoarelor de cautare,
dar in mod sigur dacă nu o faci sansele ca site-ul tău să fie găsit de
utilizatorii care folosesc cuvinte cheie pe care tu le vizezi sunt minime.
Atunci cand
te gandesti să alegi cele mai relevante cuvinte cheie pentru site-ul tau te
poti insela cu usurintă. De exemplu dacă ai un site care se referă la anunturi
cu masini second-hand de vanzare probabil cuvantul potrivit e „anunturi” „auto”
si nu „anunturi” „masini” „second” „hand”. De aceea cercetarea este esențială
in a determina sirul de cuvinte cheie potrivit pentru site-ul tău.
Atunci cand
te gandesti sa iti alegi cuvintele cheie pentru site-ul tau ar trebui să ai in
vedere următoarele:
1.
Relevanța pentru conținutul site-ul tău.
2. Care sunt cuvintele cheie care inregistreaza un număr mare de căutări în motoarele de căutare.
3. Din lista de cuvinte cheie pe care le-ai putea alege care este cel mai profitabil pentru tine sau mai bine zis ce cuvant cheie iti va aduce cele mai mari venituri? (ex: cuvinte cheie folosite de utilizatori care sunt interesați de achiziționarea unui articol).
2. Care sunt cuvintele cheie care inregistreaza un număr mare de căutări în motoarele de căutare.
3. Din lista de cuvinte cheie pe care le-ai putea alege care este cel mai profitabil pentru tine sau mai bine zis ce cuvant cheie iti va aduce cele mai mari venituri? (ex: cuvinte cheie folosite de utilizatori care sunt interesați de achiziționarea unui articol).
Un alt
lucru pe care ar trebui sa il retineti: atunci cand va inscrieti site-ul
intr-un director web concentrati-va asupra celor mai relevante cuvinte cheie
pentru site-ul dvs. De cele mai multe ori directoarele web permit adaugarea a
doar 10 cuvinte cheie si asta inseamna sa ierarhizezi cuvintele cheie in
functie de beneficiile directe pe care ti le pot aduce.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu